ماهنامه وب

ماهنامه وب با هدف گسترش علوم انفورماتيك در بين آحاد جامعه منتشر مي شود و در اين راستا سعي مي كند با ارائه مقالات آموزشي، علمي و اجتماعي در زمينه كامپيوتر و اينترنت، اخبار دنياي فناوري و بسياري مطالب ديگر، نياز اطلاعاتي دانش آموزان، دانشجويان و مديران آشنا به امور فني را در محيط كار و منزل مرتفع ساخته و آنها را با جديدترين فناوري هاي روز دنيا آشنا سازد. سرلوحه اهداف نشريه وب، آماده سازي جامعه براي ورود به دهه ديجيتالي آينده يا به عبارتي عصر مجازي است و براي رسيدن به اين مهم، نهايت تلاش خود را مي كند .

وب يكي از نشريات تخصصي معتبر در زمينه كامپيوتر است كه طي 5 سال فعاليت خود، برنده چندين جايزه و لوح تقدير در نمايشگاه بين المللي مطبوعات شده است.
از آنجايي كه ارتباط متقابل با مخاطبان و استفاده از نظرات آنها، همواره يكي از اهداف اصلي نشريه بوده، سايت www.webeiran.comجهت سهولت در چنين امري ايجاد شده است. خوانندگان در اين وب سايت مي توانند علاوه بر مطالعه گزيده اي از مقالات مجله و دسترسي به شماره هاي قبلي با استفاده از امكاناتي نظير جست وجوي موضوعي و غيره، نظرات و سئوالا ت خود را مستقيما با كارشناسان نشريه در ميان بگذارند.

كاركنان نشريه وب سعي دارند هر روز با در اختيار گذاشتن امكاناتي جديدتر، رضايت هر چه بيشتر علا قمندان را تامين كنند.




موضوعات مرتبط: مدیریتیآموزشی

تاريخ : | | نویسنده : محمد کمالی دولت ابادی |